Vier goede redenen om Insights Wizard te worden

Ben jij als Consumer Insights Professional toe aan een nieuwe uitdaging? Of overweeg je al langer om aan de slag te gaan als freelancer? 

We geven je vier goede redenen om te kiezen voor the league of extraordinary Insights Wizards

  1. De goede zet op het juiste moment

Veel bedrijven zijn momenteel genoodzaakt om te besparen. Hierdoor worden de insights- en onderzoeksafdeling vaak getroffen. Terwijl insights net de sleutel zijn voor een strategische benadering van de markt. Veel bedrijven zoeken naar tijdelijke oplossingen om hun research te laten uitvoeren en hun bestaande projecten verder te zetten. Daarom doen ze steeds vaker een beroep op freelancers.

  1. Ervaring in allerlei sectoren en onderzoeksdomeinen

Je wordt, op basis van jouw expertise, door ons gekoppeld aan een opdracht. Onze klanten zijn actief in de meest uiteenlopende sectoren. De ideale kans om op verschillende onderzoeksdomeinen ervaring en kennis op te doen.

  1. Ondersteuning door ervaren rotten in het vak

Als initiatiefnemers van Insights Wizards hebben we heel wat jaren ervaring op de teller. We geven je de nodige coaching en zijn je aanspreekpunt tijdens je freelance opdracht. Zo kun je zelfstandig werken, maar sta je er nooit alleen voor.

  1. Geen administratieve rompslomp 

Je krijgt je opdrachten via Insights Wizards, dus je hoeft niet actief op zoek te gaan naar opdrachtgevers. De factuur van je prestaties? Die bezorg je aan ons. Wij verzorgen de verdere administratieve afhandeling. Handig, toch? 

Can you feel the magic?

Stuur ons dan vandaag nog je kandidatuur via onze aanmeldpagina.