Vier goede redenen om Insights Wizard te worden
Geen beter moment om te freelancen in marketing research!
Gepubliceerd op 17 september 2020 door Redactie Insights Wizards
Geen beter moment om te freelancen in marketing research!
Gepubliceerd op 17 september 2020 door Redactie Insights Wizards
In de lift: inzet smartphone in marketing research en verwerven inzichten customer journey
Gepubliceerd op 18 december 2019 door Redactie Insights Wizards
De belofte: beter, sneller, goedkoper. Maar Wim gelooft niet dat het betere insights oplevert…
Gepubliceerd op 11 december 2019 door Wim Hamaekers
Een combinatie van vragenlijsten en databronnen leidt WEL tot betrouwbare volume-inschattingen!
Gepubliceerd op 4 december 2019 door Jasper Scheir
Segmentatie helpt om consumenten beter te begrijpen, eerder dan om ze in vastomlijnde hokjes op te delen.
Gepubliceerd op 28 november 2019 door Geert Van Boxem
Verbeter sterk de bruikbaarheid van je NPS metingen met één aanvullende vraag.
Gepubliceerd op 14 november 2019 door Redactie Insights Wizards
“Blenden” van onderzoekstechnieken is het nieuwe normaal
Gepubliceerd op 22 september 2019 door Wim Hamaekers
Vergeet de belangrijkste stakeholder niet!
Gepubliceerd op 18 augustus 2019 door Jasper Scheir